menu | úvod | kontakt

Docent akademický architekt Bohumil Chalupníček

Publikační činnost | Sedm let s Marinou

Publikační činnost
Docent akademický architekt Bohumil Chalupníček

Autorské výstavy


GRUZIE ARMENIE – kresebné záznamy, texty, fotografie, panoramatická zobrazení výstavní místnost VŠUP



GRUZIE ARMENIE – kresebné záznamy, texty, fotografie, panoramatická zobrazení výstavní síň bývalého domu ČSLA v Žatci

 


POBALTSKÉ REPUBLIKY – kresebné záznamy, texty, fotografie, panoramatická zobrazení foyer bývalého kina Moskva v Žatci


Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně

POBALTSKÉ REPUBLIKY – kresebné záznamy, texty, fotografie, panoramatická zobrazení výstavní místnost VŠUP

 


KAVKAZ A POBALTÍ – ODKAZ MINULOSTI – kresebné záznamy, texty, fotografie, panoramatická zobrazení gotický sál radnice v Táboře

 


PANORAMA HAVANY – panoramatická zobrazení, dokumentace z výstavy VŠUP v Havaně atelier oděvního výtvarnictví VŠUP

 


PANORAMA 88 – kresebné záznamy, texty, fotografie, panoramatická zobrazení z cest po Ukrajině, Gruzii, Armenii, Osetii, Lotyšsku, Estonsku, Litvě, Kubě, Turecku, Bulharsku – profesní využití v projektové přípravě v Československu výstavní síň bývalého domu ČSLA v Žatci

Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně

BOHUMIL CHALUPNÍČEK – PANORAMATICKÁ FOTOGRAFIE – LOTYŠKO . LITVA .ESTONSKO aula VALTS MÁKSLAS AKADEMIA T. ZALKALNA – Riga, Lotyšsko


BCH

 


CHALUPNÍČEK MIROSLAV VĚRA BOHUMIL – SOUBORY VÝKRESOVÝCH A FOTOGRAFICKÝCH DOKUMENTACÍ HISTORICKÝCH STAVEBNÍCH OBJEKTŮ, PANORAMATICKÉ FOTOGRAMMETRICKÉ PERSPEKTIVY, VÝSLEDKY PEDAGOGICKÉ PRÁCE – doplněno o archivalie z díla sourozenců Miroslava a Věry Chalupníčkových Kulturní a informační centrum ČSFR v Berlíně, Německo - výstavu zahájil doc. ing. arch. František Crhák.

 


Dokumentační, badatelská, předprojektová a zobrazovací činnost včetně výsledků pedagogické práce. Výstava byla věnována vedle matriálů BCH i archiváliím obdobných materiálů, zpracovaných doc. Miroslavem Chalupníčkem a jeho sestrou Věrou.


Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně Výstava v KIS ČSFR v Berlíně BCH

Berlín

 


CHALUPNÍČEK MIROSLAV VĚRA BOHUMIL – SOUBORY VÝKRESOVÝCH A FOTOGRAFICKÝCH DOKUMENTACÍ HISTORICKÝCH STAVEBNÍCH OBJEKTŮ, PANORAMATICKÉ FOTOGRAMMETRICKÉ PERSPEKTIVY, PROJEKTOVÉ PRÁCE, VÝSLEDKY PEDAGOGICKÉ PRÁCE – doplněno o archivalie z díla sourozenců Miroslava a Věry Chalupníčkových Kulturní a informační centrum ČSFR ve Štětíně, Polsko

Kurátorství a prostorová řešení instalace výstav


VYSOKÁ ŠKOLA UMĚLECKOPRŮMYSLOVÁ V PRAZE SE PŘEDSTAVUJE … společně s profesorkou Zdeňkou Bauerovou Kulturní centrum ČSSR v Havaně, Kuba


BCH BCH BCH BCH

 


VYSOKÁ ŠKOLA UMĚLECKOPRŮMYSLOVÁ V PRAZE SE PŘEDSTAVUJE … společně s ak.mal. Dobroslavem Halatou Kulturní a informační středisko ČSSR v Berlíně, Německo


BCH BCH BCH BCH zobrazit/skrýt text

VYSOKÁ ŠKOLA UMĚLECKOPRŮMYSLOVÁ V PRAZE SE PŘEDSTAVUJE … aktualizovaný soubor studijních prací všech oborů výstavní síň bývalého domu ČSLA v Žatci

 


VYSOKÁ ŠKOLA UMĚLECKOPRŮMYSLOVÁ V PRAZE SE PŘEDSTAVUJE … aktualizovaný soubor studijních prací všech oborů výstavní síň Městského divadla Tábor

 


VŠUP PRAHA PRO VÝBOR DOBRÉ VŮLE OLGY HAVLOVÉ společně s docentkou Ivanou Čapkovou výstavní síň VŠUP v Praze

 


ITÁLIE 92 kresebné, fotografické a slovesné záznamy studentů a pedagogů VŠUP z první poznávací cesty Itálií, studijní práce v atelierech, motivované touto cestou, vlastní prostorová expozice panoramatických fotografií, práce studentů v disciplině deskriptiva a v disciplině perspektiva společně s profesorem Kurtem Gebaueerem výstavní síň VŠUP


ITÁLIE  92 ITÁLIE  92 ITÁLIE  92 ITÁLIE  92 ITÁLIE  92 BCH

MARINA RICHTEROVÁ - GRAFIKA propagační grafické materiály pro výstavu zámek Kozel – jízdárna

MARINA RICHTEROVÁ - GRAFIKA BCH

MARINA RICHTEROVÁ – KVĚTINY PRO HILDEBRANDTA účast na prostorovém řešení propagační grafické materiály výstavní síň zámek Nebílovy

 


MARINA RICHTEROVÁ -TANEC V ČÍNSKÉM KABÁTKU účast na prostorovém řešení společně s Marinou Richterovou a vystavovatelem propagační grafické materiály výstavy společně s ak.mal. Marinou Richterovou a Markétou Soukupovou - Strakonice – hrad, sál Jelenka

MARINA RICHTEROVÁ -TANEC V ČÍNSKÉM KABÁTKU MARINA RICHTEROVÁ -TANEC V ČÍNSKÉM KABÁTKU MARINA RICHTEROVÁ -TANEC V ČÍNSKÉM KABÁTKU MARINA RICHTEROVÁ -TANEC V ČÍNSKÉM KABÁTKU BCH

13. MALÍŘSKÉ SYMPOZIUM NOVÉ HRADY účast na prostorovém řešení závěrečné výstavy společně s účastníky sympozia výstavní síň hradu Nové Hrady

 


MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET … propagační grafické materiály výstavy společně s ak.mal. Marinou Richterovou a Markétou Soukupovou - Galerie Malovaný dům Třebíč

MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET BCH MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET - Galerie Malovaný dům Třebíč MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET - Galerie Malovaný dům Třebíč MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET - Galerie Malovaný dům Třebíč MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET - Galerie Malovaný dům Třebíč MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET - Galerie Malovaný dům Třebíč

 

Zahájení výstav

KAREL POKORNÝ – OBRAZY výstavní síň u boutique GALA – Říčany



KAREL POKORNÝ – KRAJINA výstavní síň městského kulturního domu v Mělníce

 


VÝSTAVA 120 LET VŠUP zahájení společně s rektorem profesorem Jiřím Pelclem Galerie Mánes Praha

zobrazit/skrýt text

MARINA RICHTEROVÁ - KRÁLOVNA A DÉMONI Galerie ART Chrudim

Marina Richter, galerista Luboš Jelínek a architekt Bohumil Chalupníček, 
který vernisáž zahájil Marina Richter Marina Richter Marina Richter Marina Richter BCH zobrazit/skrýt text



ZIMNÍ A LETNÍ ARTSEMESTR VŠUP 2006 zahájení společně s rektorem profesorem Borisem Jirků ZS a s Kamilou Stehlíkovou LS VŠUP v Praze

 


MARINA RICHTEROVÁ – ČÍNSKÉ HŮLKY Galerie Vaníček Poděbrady

 


MARINA RICHTEROVÁ – ČÍNSKÉ HŮLKY Galerie Michalský dvor Bratislava, Slovensko

zobrazit/skrýt text

MARINA RICHTEROVÁ – ČÍNSKÉ HŮLKY Galerie Leni Krowels Herendt, Belgie

zobrazit/skrýt text

MARINA RICHTEROVÁ – ČÍNSKÉ HŮLKY Galerie Břehová, Praha

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

MARINA RICHTEROVÁ – TANEC V ČÍNSKÉM KABÁTKU Galerie 12 Náměšť nad Oslavou

 


13 MALÍŘSKÉ SYMPOZIUM NOVÉ HRADY výstavní síň hradu Nové Hrady

zobrazit/skrýt text

MARINA RICHTEROVÁ – TANEC V ČÍNSKÉM KABÁTKU Galeria u sediaceho anjela Kežmarok, Slovensko

zobrazit/skrýt text

MARINA RICHTEROVÁ – SUMMA SUMMARUM 22 LET … Galerie Malovaný dům Třebíč

zobrazit/skrýt text



Akce SETKÁNÍ je volnou přehlídkou sochařské tvorby v široké škále materiálů s instalací v pleneru nebo interieru. Toto bienále je s rostoucí prestiží realizováno v zámeckém areálu v Náměšti nad Oslavou, pod záštitou Kraje Vysočina, Národního památkového ústavu, s podporou evropských fondů příhraniční spolupráce a s účastí pořádajícího zahraničního partnera.

V roce 2011 jsem byl požádán o inauguraci jeho pátého pokračování na základě kontaktů se správou zámku, zastoupenou Mgr. Markem Bušem a s Galerií 12 manželů Tasovských, kde jsem již v předchozích letech zahajoval jednu z výstav. Bylo pro mne ctí, že jsem po dvou letech byl o uvedení dalšího SETKÁNÍ – 6 požádán opět a to souběžně se zahájením výstavy fotografií scénického fotografa Ivana Prokopa a objektů sochaře Pavla Tasovského.

Setkání 5 - Náměšt nad Oslavou

Setkání 5 - Náměšt nad Oslavou Setkání 5 - Náměšt nad Oslavou BCH zobrazit/skrýt text

 


Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou

Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou BCH Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou

Foto - Ivan Prokop

zobrazit/skrýt text

 


HUDBA A ŽELEZO

Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou Setkání 6 - Náměšt nad Oslavou BCH zobrazit/skrýt text

 


Sokolov

Muzeum, sídlící na zámku v Sokolově, disponuje ve svém přízemí reprezentačními místnostmi pro konání výstav velkého rozsahu. Oslovilo akademickou malířku Marinu Richterovou, která tuto příležitost využila pro svojí scénáristicky pojatou retrospektivní expozici od grafických listů její diplomní práce až po současnou tvorbu.

V této věci jsem byl požádán o vytvoření grafických návrhů úvodní stránky katalogu a řešení plakátu, které byly realizovány s IT podporou Markéty Soukupové a o zahájení této prestižní expozice. Od tohoto data se rozvinula i moje osobní a institucionální spolupráce s ředitelem muzea Ing. Rundem, především v oblasti exkurzí studentů atelierů Katedry architektury VŠUP do regionu.

Sokolov BCH

Výběr z článků

BOHUMIL CHALUPNÍČEK příspěvek do vydaného sborníku publikace VŠUP

VŠUPBCH zobrazit/skrýt text

 


12. MALÍŘSKÉ SYMPOZIUM V NOVÝCH HRADECH ROČENKA SYMPOZIA 2009 - Publikace galerie VIDA České Budějovice


VŠUPVŠUPVŠUP zobrazit/skrýt text

SEDM LET S MARINOU NEBYLO ZDALEKA JEN O EXLIBRIS SBORNÍK PRO EXLIBRIS A DROBNOU GRAFIKU 2008 publikace Spolek sběratelů a přátel exlibris

Sedm let s Marinou

 


Architektura a interiérový design? To je to samé!

CAMIC – Italsko česká obchodní a průmyslová komora

V roce 2012, v rámci akce Designblock, jsem byl Italsko – českou obchodní a průmyslovou komorou požádán o spolupráci při italské prezentaci na této dnes již velmi prestižní mezinárodní přehlídce.

VIP hostem italského vystoupení byl architekt Benedetto Camerana, s nímž byla realizována prezentace jeho tvorby a konference s odbornou veřejností a se studenty Katedry architektury VŠUP, které jsem na toto setkání pozval. Bylo mi ctí, že jsem byl požádán o moderování tohoto prestižního vystoupení, které bylo realizováno v prostorách rezidence primátora hlavního města Prahy, v díle architekta Roitha a ve vzácném a zcela neporušeném dokladu raně prvorepublikového díla „národního slohu“, na kterém se podílela řada tehdejších pedagogů UMPRUM. Tyto prostory byly již tehdy pro mne důvěrně známé z několika exkurzí, které jsem realizoval pro naše studenty a též ze společenských akcí, kterých jsem se v nich již dříve účastnil a též realizoval a to s podporou pana emeritního primátora Doc. MUDr. Bohuslava Svobody a úřadujícího majordoma rezidence, pana Ing. Bohumila Váchala.

Z našich vzájemných rozhovorů s panem architektem Cameranou a z dalších diskuzí nad probíranými tématy „architektura – design“ otiskla ročenka komory za rok 2012 oba níže uvedené články.

Architektura a interiérový design? To je to samé! Architektura a interiérový design? To je to samé! Architektura a interiérový design? To je to samé! BCH

Architektura a interior design? To je to samé!

17.10.2012

Alespoň toto si myslím!

Bohumil Chalapníček, známý architect a vedoucí katedry Architektury na VŠUP.

Bohumil Chalupníček má za sebou celou řadu významných projektů i realizací na poli architektury a designu. V současnosti vede Katedru architektury na VŠUP, z jejíchž atelierů vyšla celá řada dnes již známých a brilantních českých architektů a designérů.

Pane docente, jaké jsou Vaše dojmy a hodnocení letošního ročníku Designbloku a Italian Design Weeku?

Pro VŠUP jsou prestižní události jako Designblok příležitostí ukázat širšímu publiku stávající i nové tendence výuky a tvorby v jednotlivých ateliérech. Navíc tyto události studentům umožňují, aby si vyzkoušeli své veškeré schopnosti i ve výběru místa a organizace vlastní expozice. Proto škola přistupuje k Designbloku s velkou pečlivostí.

Mezi jednotlivými ateliéry VŠUP, jež se Designbloku zúčastnily i vlastní expozicí, bych zmínil například ateliér keramiky, nově vedený našim absolventem Maximem Velčovským. V rámci této expozice studenti ukázali vedle volnější tvorby také i řešení zadání tvorby konkrétních produktů pro firmu G. Benedikt z Karlových Varů.

Expozice italského designu, na podobných akcích vždy očekávaná, vzbudila mé sympatie i tím, že zcela primerní byla přímá a nerozptylující prezentace samotného produktu. Jaké místo má design na VŠUP?

Před pádem železné opony byl pojem “design” ne příliš známým a propagovaným slovem. Pod jinými názvy byl dle mého názoru samostatně a koncepčně rozvíjen ve dvou zemích tehdejšího sovětského bloku: v NDR a v Československu. Tyto země měly na tomto poli významné a v zahraničí uznávané osobnosti. Průkopníkem designu u nás byl profesor Zdeněk Kovář, jenž vedl na VŠUP tehdy jediný samostaný ateliér tohoto zaměření. Kovářova tvorba byla velice pestrá a patřil do ní i návrh velice elegantní karosérie osobního vozu Tatra 603. V tomto ateliéru vystudovaly významné osobnosti českého designu, které po roce 1989 založily pro tento obor na VŠUP katedru až do její dnešní podoby. Vede ji profesor Jiří Pelcl, v Itálii známý i z letošního Salone del Mobile v Miláně.

Vedle ateliéru předmětového a interierového designu na VŠUP působí další celá řada ateliérů, zabývajících se designem ve velice různorodých oblastech – od oděvu až po průmysl. Jaký je podle Vás vztah mezi architekturou a interior designem?

Z mé zkušenosti by se dalo zvolat: vždyť je to to samé! Jedná se totiž nejen o navazující, ale v povědomí i kontinuální oblast tvorby. Nicméně dnes je tento vztah velice ovlivněn vzájemnou dohodou mezi tvůrcem a zadavatelem. Navíc není vzácné, že vybavení zcela nové stavby nenavrhuje ten samý architekt, z jehož návrhu pochází. Vynikajícím příkladem je Tančící dům v Praze, s vynikajícími autory jak v oblasti architektonického konceptu tak části interieru, vytvořeného emeritní profesorkou naší školy – architektkou Evou Jiřičnou. V tomto případě samozřejmé pochopení kontinuity stavby s atmosferou jejího vnitřního prostoru může však mnohdy jinde potřebovat velkou opatrnost. Proto zcela souhlasím s architektem Cameranou, že u nových staveb je nejlepší, když ji včetně interiéru navrhuje jediný architekt, který nejlépe zná filozofii i hlavní formální rysy svého celkového konceptu.

Svobodnější pole působnosti je pak u již realizovaných staveb s časovým odstupem. V těchto případech je otázkou, zda architekt k ní cítí respekt a chce vyzdvihnout její rysy, či naopak se její odmítnutí či ignoraci snaží vyjádřit právě svým vstupem.

Velmi složité, velmi zodpovědné a velmi lákavé je vytvořit interiér pro historické prostory. Takovýto viditelný vstup by měl odpovídat své době v nejvyšší kvalitě a současně ctít historický charakter prostoru. Jaký je vztah mezi zadavatelem a architektem a designérem?

Pokládám za důležité, aby se mezi architektem a zadavatelem vytvořil blízký vztah. Je důležité, aby architekt zblízka poznal zadavatele, jeho myšlení a potřeby. A je také nutné mít odvahu zakázku odmítnout, pokud zjistíte, že mezi vámi a zadavatelem jsou příliš velké rozdíly v zamýšlené koncepci a v myšlení vůbec. Jedná se tak o velkou tvůrčí, ale i diplomatickou hru. Architekt a designer by měl mít ambici zobrazit v navrženém díle sám sebe, ale nesmí nikdy zapomenout určení a osoby, pro které vzniká. Architekt a designer by měl mít i osvětovou roli, která by zaručila kulturní růst zadavatelů v této oblasti. Pak může vzniknout i design výborné kvality, který pasuje do předmětového světa daného prostoru a který rozvíjí jeho funkce. Na daný problém je to jednoduchá odpověď, kterou však není vždy lehké realizovat.

Má podle Vás současná italská architektonická tvorba nějaký vliv na českou architekturu?

Itálie a Česká republika mají na poli architektury mnoho společného. V historii české architektury vyniká celá řada italských architektů, kteří dokázali skloubit své italské kořeny s tehdy kulturně a filozoficky odlišným prostředím českých zemí. Jedná se například o Baldassara Maggiho d'Arogno, který dal tvář renesanční Telči i jiným městům či o barokního architekta Giovanniho Santiniho – Eichla. V soudobé architektuře pak měl velký vliv především na muzejní expozice architekt Carlo Scarpa. Ale nelze zapomenout ani na Alda Rossiho a jeho školské stavby či na jím vytvořenou nekropol San Cataldo v Modeně. A výčet by mohl pokračovat mimo mnoha příkladů Paolem Piva, který působil ve Vídni a jehož tvorba sahá od urbanismu až po designerský detail. Dá se tedy říct, že italská architektura měla na tu českou neopomenutelný vliv.

Jakub Hornaček

 


130 let a osobností smíchovského gymnázia

Slavné Smíchovské gymnazium jsem poznal a absolvoval v budově Na Zatlance. Bylo to v letech 1967 - 1970 , toto vzdělávací zařízení s mnohaletou tradicí se tehdy jmenovalo Střední všeobecně vzdělávací škola. Mimo maturitního vysvědčení jsem zde získal i výuční list z bývalé Radlické mlékárny, kam jsme v prvém ročníku chodili povinně poznávat podmínky výroby.

I když bych tuto dobu nechtěl již nikdy opakovat, vzpomínám na ni s láskou i s obdivem, že jsem to nakonec všechno zvládl. Měl jsem to neuvěřitelné štěstí, že mými profesory a profesorkami byly skutečné osobnosti, že tehdejší osnovy uvolnily procesy kolem šedesátého osmého roku a že částečná personální výměna pedagogického sboru přišla později. Asi jedině díky nearchivaci průšvihů, které jsem během studia způsobil a které můj otec chodil za třídní profesorkou mírnit s květinami v ruce jsem se ve sborníku stotřicítky vybraných absolventů ocitl. Je pro mne velikou ctí být jedním z hesel v takto reprezentativní společnosti.


130 let a osobností smíchovského gymnázia 130 let a osobností smíchovského gymnázia 130 let a osobností smíchovského gymnázia

 


Stručně něco k historii Katedry architektury VŠUP v Praze

Pravidelný čtvrtletní bulletin České komory architektů byl majoritně věnován VZDĚLÁVÁNÍ. Nové PR vedení komory oslovilo představitele českých VŠ se studijním programem architektury a vedle statistických údajů položilo všem osloveným - ČVUT FA - děkan Ladisklav Lábus, ČVUT FS - děkanka Alena Kohoutková, VUT Brno FA - děkan Josef Chybík, VŠUP v Praze KA - vedoucí KA BCH, TUL FUA, TU Ostrava FS KA - vedoucí KA Aleš Student, AVU v Praze - ŠKOLA ARCHITEKTURY - vedoucí školy architektury Emil Přikryl, ARCHITECTURAL INSTITUTE IN PRAGUE - rektorka Regina Loukotová - stejné otázky, směřující k prioritám, specifikám a negativům jednotlivých vzdělávacích institucí. Toto plné, zde uvedené znění bylo v bulletinu otištěno v redukované verzi s ohledem na participní rozsah textů všech zúčastněných. Z původní verze především schází profilace výuky, definovaná vedoucími atelierů v přesné citaci. Tím se bohužel poněkud vytrácí základní současná strategie KA VŠUP - výuky architektury v plném rozsahu ve čtyřech atelierech, se čtyřmi koncepcemi přístupu, daných osobnostmi jejich výuky.

stručně něco k historii Katedry architektury ke stažení zde ve formátu pdf

 

NESPATŘENÁ SKOPJE – NEVIDENO SKOPJE – UNSEEN SKOPJE

V září roku 2015 byl realizován první počin spolupráce Katedry architektury Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze s Fakultou architektury Univerzity Cyrila a Metoděje ve Skopje. Byly prezentovány modely urbanistických návrhů i reálných situací města v průřezu novodobými dějinami. Výstava, trvající dva dny měla svůj galavečer s přednáškou profesora Ognena Mariny, makedonskou hudbou a vínem. Celou akci zaštítila Česká komora architektů a výrazně se podílelo Velvyslanectví Republiky Makedonie s osobní účastí Excelence pana Paskala Stojceski.


NESPATŘENÁ SKOPJE NESPATŘENÁ SKOPJE NESPATŘENÁ SKOPJE
Článek pro makedonská média Nespatřená Skopje Nespatřená Skopje Nespatřená Skopje Nespatřená Skopje Nespatřená Skopje

 

Ostatní veřejná a pedagogická působení

Přednášky na partnerských vysokých školách v ČR a v zahraničí, institucích a kulturně osvětových zařízeních…

 

Oponentury diplomních prací

Městský dům na náměstí Jana Palacha

zobrazit/skrýt text

Mnoho štěstí do nového roku

BCH BCH BCH BCH

 


Česko -lotyšská společnost – Čehu- Latviešu biedríba - grafický servis a další aktivity

zobrazit/skrýt text Pobaltí Pobaltí Pobaltí BCH

 


Loga - zábava

zobrazit/skrýt text BCH BCH BCH BCH

 


www.chalupnicek.cz

zobrazit/skrýt text

Publikační činnost | Sedm let s Marinou

Bohumil Chalupníček | Rozcestník/ Menu | Kontakt / Contact | Mapa stránek / Site Map | Designed by M.Soukupová

Artglyptika.cz - Eva Víšková Mrákotová | Kurzy dřevořezby - Běla Jeřábková | Jan Hísek | Vít Soukup